Employee Experience program
Munkavállalói élmény program
„A hatékonyabb szervezeti működésért”
2021-ben vettem részt az employee experience szakértő képzésen.
A mai munkavállalói trendeket követő cégek tisztában vannak vele, hogy a munkaerő megtartásához, és motiáválásához, már nem elegendő a megfelelő anyagi juttatás, vagy a kevésbé megfogható cégen belüli karrier ígérete.
A munkavállalók, különösen a Z generáció a munkahelyen belül mobilitásra, rugalmasságra, megfelelő kihívásokra, és élményekre vágynak.
Különböző tanulmányok szerint a munkavállalói elégedettség már inkább múlik azon, hogy mennyire érzi a dolgozó,hogy a közösséghez tartozik, és a vezetők hogyan, milyen formában biztosítják megbecsülésükről.
A koronavírus helyzet érezhetően tovább árnyalta az egyébként is megváltozott munkahelyi milliőt. A fókusz munkavállalói részről a korábbihoz képest, még inkább a rugalmasságra, biztonságra került.
Az online munkavégzés lehetősége és térnyerése pedig olyan új kihívás elé állította a cégvezetőket, amely eddig ismeretlenebb volt számukra. Az egy éves tapasztalatok, és átrendeződés után viszont egyre többen ismerik fel, hogy a virtuális tér is rengeteg lehetőséget rejt nemcsak a munka, hanem a humán erőforrás fejlesztése szempontjából.
A munkavállalók számára különösen fontos lett, hogy olyan cégnél építsenek karriert, akik adekvátan reagáltak, és reagálnak a Covid okozta krízishelyzetre.
Tréningemmel a szervezetek a fenti munkavállalói igényeket elégítik ki.
A foglalkozásokon az alábbi témákat dolgozzuk fel interaktív módon.
- a digitális munkavégzés kérdései, megoldásai,
- változó gazdasági környezet negatív hatásainak kommunikálása,
- változásmenedzsment és reziliencia fejlesztése,
- home office-ból való visszatérés problémái, előnyei,
- mit érdemes és hogyan megtartani a Home Office-ból,
- online közösségépítés,
- toborzás alakulása a postvírus időszakban,
- munka- és magánélet összefonódása és az ebből fakadó kihívások,
- munkavállalok pszichés, testi és lelki attitűdjének emelése, pozitívvá tétele,
- mood manager funkció előtérbe kerülése,
- generációk eltérő felfogása és válasza a vírushelyzetre,
- generációk helytállása és együttműködése a digitalizált munkahelyi folyamatokban/környezetben,
- főbb ösztönzési területek és módszerek az új helyzetben.
Mit nyerhetnek a cégek tréningemmel?
A tréning mérhetően:
- csökkenti a munkahelyi fluktuációt
- segíti a munkavállalók stresszkezelését, így növelve cégen belüli hatékonyságukat
- áthidalja a munkatársak közötti generációs problémákat
- felkelti a dolgozók motivációját, erősíti a cég iránti elköteleződést
- segíti a munkavállalói énmárka építést
- segíti a cégen belüli általános jó mentális állapot kialakítását
- feltárja a cégen belüli karrier lehetőségeket
A programot szívből ajánlom azoknak a cégeknek, akik szeretnének fejlődni, és helytállni a mostani gazdasági, és Covid által befolyásolt gazdasági környezetben.
A tréning alapjául szolgáló képzésről részletesen ITT olvashat.
Cégre szabott tréning ajánlatért az alábbi elérhetőségeken kereshet.